Saturday 17 March 2012

my first time in uitm segamat

okay , today is my first day blogging !! feel a bit excited n nervous .. hehehe ..

hmm , tak tau la kan apa yg nak jadi kat hidup aku nie ?? knp semua masalah yg timpa aku , masalah yg sama ..
bak kata org semua tu disbbkan aku gak yg mula kan ..

okay .. first thing here is , nak cite pasal life kat uitm nie .. hmm , not so bad la .. but a lot of emotional kat sini ..
first2 aku masuk uitm nie , hmm .. rasa mcm malas nak amik tau pasal org lain pun .. biar la diorg kan ..
n then first day my class rasa nervous giler kut .. ye ah semua budak2 pandai .. takut aku ..
tp last2 bile da kenal , okay .. lebih kurang aku gak rupenya .. soo tak da la rasa nervous sgt kan :)
study kat sini not bad la .. ada yg senang , ada yg susah .. but biasa la kan .. bersusah2 dahulu .. sng2 kemudian .. hmm , nie la pgalaman first time merasa gi class kat uitm nie

okay , now sambung ke first day ko .. time tu nak pilih ko mana semua la kan .. aku da gatal2 nak try comander , ade ke patut ? apa2 jer la aku nie kan .. tp pas aku dgr siapa tah .. miss apa tah nama dia .. dia explain la semua ko yg ada .. bak kata dia la kan .. kesatria kembara nie yg jenis byk mgembara so aku pun jd excited ah nak masuk kembara nie .. last2 hampeh gak rupe nya .. da la aku ada terasa minat kat kk kembara .. comel pulak aku tgk dia tu .. hehehehe :)  tak kisah la tu , but apa2 pun kembara is best jugak la .. komander2 dia pun okay la bole tahan sampai aku rapat dgn komander faci aku sdiri .. hehehe .. aku pun bole pulak bercite2 nak masuk komander nie kan .. ye la , nak sambung cite2 aku punya pasal la nie ..

ermm .. nak cite apa lg ek ? nie jer la dulu kut .. life kat uitm nie kan :) fun gak la .. heheheh ..
okay bye .. nak tido :P

No comments:

Post a Comment